طراحی دکوراسیون و معماری داخلی

  • ۰
  • ۰

کاغذ دیواری و نکات مهم هنگام خرید!

    نکات مهم هنگام خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری، به نوعی دیوار پوش مناسبی به نظر می رسد. در گذشته استقبال زیادی از کاغذ دیواری به عنوان دیوار پوش انجام نمی گرفت اما امروزه با توجه به تنوع طرح، رنگ و قابلیت های کاغذ دیواری ها، با استقبال فوق العاده ای رو برو هستند.
در واقع برای خرید کاغذ دیواری نیز همچون سایر کالاها کافیست تا با اطلاعات کافی و شناخت نوع محصول و محدوده ی قیمتی اقدام به خرید نماییم.
در این مطلب سعی داریم تا با معرفی انواع و سبک های کاغذ دیواری، راهنمای مفیدی در هنگام خرید این محصول باشیم.
با اورناتتو همراه بمانید.

ایجاد هارمونیک متناسب با لوازم منزل

اولین نکته ای که در هنگام خرید کاغذ دیواری و طراحی دیوار منزلتان باید به آن توجه کنید این است که نوع طراحی یا کاغذ دیواری انتخاب شده باید با لوازم و دکوراسیون منزل هارمونی قابل قبولی داشته باشد. خلاف هارمونیک بودن کاغذ دیواری با لوازم منزل علاوه بر ایجاد خستگی و خمودگی در منزل نتیجه ی دیگری نخواهد داشت.

 

کاغذدیواری 1

 

هماهنگی با چیدمان منزل

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری، هماهنگی طرح و سبک کاغذ دیواری با نوع چیدمان منزل می باشد.
به طور مثال خانه ای که شامل متراژ کم بوده و سبک چیدمان آن مدرن می باشد بهتر است از کاغذ های ساده با نقش و نگار کم استفاده نمایند.

 

کاغذ دیواری 2

 

تناسب با ارتفاع سقف

برای زیبایی بهتر و بیشتر محیط لازم است از کاغذ دیواری هایی متناسب با ارتفاع محل مورد نظر استفاده نماییم چرا که تاثیر بسیار زیادی در جلوه نمایی محیط خواهد داشت.

کاغذ دیواری 3

ادامه مطلب: 

https://ornatto.ir/2017/07/31/%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF/

  • ۹۶/۰۵/۱۰
  • elahe sisi

دکوراسیون

کاغذ دیواری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی